Barnvakt idag

Idag har det varit en lugn dag utan plugg, så himla skönt! Josse och Oskar skulle till Rosegarden och äta thaibuffé så jag fick vara hundvakt åt lilla Tilly. Vi hade jättemysigt, precis vad jag behövde nu när Max inte är hemma.


Visst är hon underbart söt?


Jag längtar så otroligt mycket efter att få komma ut å resa. Förmodligen mest för att det är så kallt här hemma i Sverige. Men insåg igår efter att ha fått mitt schema att det blir en omöjlighet inom närmsta året :( Hur kul känns det liksom att vara på semester när man hela tiden har i bakhuvudet att man missar tentor, seminarium och praktik? Nej hemma bäst heter det ju *uhm uhm* . Ska ju ta ledigt ett år eller så när jag läst 4 terminer till så jag får väl vänta tills dess.
Ja klaga och gnälla är vi duktiga på här i Sverige haha...

nej okej nu ska jag göra varm choklad och värma en kanelbulle. Det är ju nästan som semester ;)

Kommentarer
Postat av: Carola

Hej! ja jättesöt! vilka fina ögon! vems hund var det? någon kompis där du bor eller? Fast Max är nummer 1 för mig hi hi. Min första hund jag också någonsin "närmat" mig och som jag tycker såååå mycket om och håller väldigt mycket av. Han är så kelen er lilla bebisler. hi hi. Hur går det med pluggandet? jag är på benen igen. Arbetat i 2 dagar. Hälsa Fredde! Kramisar Calla

2009-01-09 @ 18:55:11
Postat av: annica

Nää va söt ^^ och riktigt gullig header :D

2009-01-09 @ 18:55:41
URL: http://annecca.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, filmen var bra, men jag störde mig över slutet. Jag menar intte att det var ett dåligt slut men se den så förstår du. Jättesöt hund

2009-01-09 @ 21:32:02
URL: http://sannythecat.blogg.se/
Postat av: Carolin

Ni får unna er fler småresor runt om i Sverige sålänge tills ni har tid att resa:) Om inget annat så får vi träffas lite oftare och äta exotisca frukter, det blir ju nästan som semester haha:D

2009-01-09 @ 23:27:22
Postat av: sandra

Svar; jaha va trevligt. vi ska på julgransplundring vi =)



trevlig helg.

2009-01-10 @ 16:51:39
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Agneta & Eyvind

Hej Mimmi,

Vad kul att vi fått nys om din blogg! Nu kommer du "inte undan" :), vi kommer att kolla lite varje vecka.

Idag är det barndop här i Krokek, Wille skall "tvätta håret i kyrkan" sedan skall det bli spännande att få reda på om han skall få några fler namn än Wilmer.

Ha de gott, Maxkram till er alla tre,

Agneta o Eyvind

2009-01-11 @ 06:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0