Back

Hej!
Jag har inte svikit er mina trogna läsare. Bara det att senaste tiden har varit fullspäckad! Torsdagsnatten var polisen på besök hos oss 3 gånger på en natt. Min granne är missbrukare och han förde ett jävla liv rent ut sagt. Ursäkta ordvalet* .
Hyresvärden hade bett oss ringa polisen när det hände nästa gång och det var alltås i torsdags. När polisen lämnat hans lägenhet första gången fick han dille och skulle försöka slå in först dörren och sen väggen till min studentlägenhet. Efter att vi gjort en polisanmälan om ofreande och polisen åkt för tredje gången, bokade hyresvären in mig, Fredrik och Max på grand hotell i stan. Nu har jag inte vågat mig dit sedan dess och vi får väl se om det lugnar sig snart. Hoppas det.
Igår var vi på idas examensfest och det var jättetrevligt! Hon fick massor av fina presenter och hela hon strålade i en myckst vacker klänning. Nu skulle hon och hennes kille och syster och hennes kille till Khao lak och njuta i 2 veckor! Några som verkligen förtjänar det! Hoppas nu de får det riktigt bra där nere!

På måndag, alltså imorgon börjar min nya kurs. Ska bli spännande och roligt men det är riktigt pirrigt nu.

Både Max och Fredrik har piggnat till, lite hosta och så finns kvar men de båda är på benen igen, härligt :)

Nu blev det mycket på en gång, tack för all kommentarer på förra inlägget.

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh va jobbigt med grannen. så störigt med lägenheter när man hör grannarna så väl.

vi har en riktigt skön och slapp dag idag.

hoppas ni med får det.

kram

2009-01-18 @ 12:52:41
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Maria

Nu får vi hoppas att grannenn håller sig i skinnet så ni kan bo nära skolan oxå. Håller med dig det var en jättefin examensfest Ida hade och hoppas de kommer att njuta av Thailand.

Kram Maria

2009-01-18 @ 19:33:25
Postat av: Carolin

Verkligen trist med din granne.. Hoppas polisen kan göra någonting åt det snart! Åhh Khao lak, fy vad jag längtar tillbaka:)

2009-01-18 @ 19:36:19
URL: http://metrobloggen.se/dallo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0