Ännu ett idrottspass

Idag var det inte lika svettigt som tur var :) Vi hade bollspel som bestod av att bekanta sig med en ballong, det ni! Sen likta vi under hökens vingar kom och bläckfisken, ja jag behöver nog inte säga mer än att dte var väldigt roligt. I 3 timmar höll vi på, hoppas min kondis bättrar sig snart annars får jag väl hjärtsvikt!

Köpte lite nya idrottsläder idag också, kapribyxor, 2 par shorts och en tröja för 198kr! Ibland får man fynda också, passa på nu när Stadium har halva reapriset!

Snart åker Fredrik till Stockholm och jag, Becca och Max har lägenheten för oss själva, det ska bli mysigt :)

Förmodligen blir det inget inlägg under helgen men vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0