12:e januari

En slappdag igen, fast idag har jag varit i skolan och i stan det blev ett par skor idag, men inga gympaskor och inga vinterskor nej men vårskor för 99 kr :)
Jag tänkte att vintern ändå inte varar så länge till så... hoppas*

Har funderat mycket på det här med lärarutbildningen. Börjar få lite kalla fötter nu, tänk om jag inte klarar av att leda klasser i idrott? Tänk om det är för svårt, att jag är för liten/ung och tjej?
Får väl ge det en chans nu när kursen startar på riktigt på måndag *puh*.

Max har varit lite piggare idag och Fredrik har piggnat till lite ikväll. Hoppas nu det går på rätt håll för dem båda.

Nu ska vi på kvällsrunda jag och Max!

Sov gott allihop...

Kommentarer
Postat av: Carolin

Klart du kommer klara av att leda klasserna! Visst du kanske är liten till växten, men nog så mycket större inuti och det är nog det viktigaste! Å du, vi ska nog lära oss hjula innan sommaren hihi:) Kämpa på bara:)

2009-01-12 @ 23:12:42
URL: http://metrobloggen.se/dallo
Postat av: sandra

Tack så mkt. ja de va synd att ni inte var här.. men somsagt, hoppas vi ses snart =)

Eyvind kommer garanterat skicka en film till Esther så då får du titta på den där =)



kram

2009-01-13 @ 13:08:26
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Rinkaby

Men Mimmi det vet du väl att storleken har ingen betydelse.Det finns saker som är mycke viktigare.Du fixar det lätt men blanda inte in storleken.

2009-01-13 @ 16:33:54
Postat av: Anonym

Fint du skrev om utseendefixering. Ibland kan man ju undra hur folk tänker när de kommenterar utseende istället för personlighet. Skönt att höra att killarna är bättre! Kram Maria

2009-01-13 @ 21:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0