Trött

Idag är det jättemycket snö i Halmstad som tyvärr har blivit till slask. Då sätter jag mig framför datorn och går in på fritidsresor.se för att drömma mig bort till solen och värmen. Vi ska resa till sommaren och vila upp oss efter skolan och jobbet. Det ska bli härligt, undrar bara var jobbet blir...
Ska söka på Perssons i Halmstad nu och se vad det kan ge, där har jag vissa kontakter.

Men innan sommaren ska jag ju faktiskt till idre fjäll en vecka och åka skidor! Närmare bestämt på fredag natt kl 3 då går bussen från högskolan. Jag tror vi kommer få jätteroligt och härligt. Jag och farmor gjorde köttbullar och hamburgare ;)hela kvällen igår så jag har att ta med mig. Tänk vilken tur att man har en så duktig och pigg farmor som ju närmar sig 93.

Nu ska vi snart åka till morfar och fira hans födelsedag med semlor och presenter. Det blir nog mysigt, de behöver livas upp lite på hemmet ;) Max ska få följa med vilket brukar vara mycket uppskattat bland de boende.

Imorgon kommer jag tillbaka till Kristianstad för nya friska tag!

Kommentarer
Postat av: Stenalyckan

Köttbullarna var jättegoda jag vet ti hi

kanske var de SUNE TEDDI eller MAX jag vet inte

troligt vis var det gammel smurfen som åt mest

hej trollet vi gillar när du är hemma hos oss i HD

2009-02-23 @ 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0