Tentan

Det gick inte alls bra på den här tentan, jag hde snöat in mig på helt fel saker men, men i värsta fall finns det omtentor!

Ikväll är jag hemma i Halmstad igen äntligen och det är så skönt! Ska träffa mina vänner i helgen och riktigt njuta av att vara hemma, nästa gång blir om många veckor. Ikväll har vi ätit pizza och myst framför Let´s dance. Morgan kommer nog vinna allt, han är jätteduktig. Idag håller vi tummarna för att George åker ut tycker jag!

Den här helgen har jag inget plugg alls, ska bara ta det lugnt och försöka slappna av helt och hållet. Nu blir dte skidresa nästa lördag och därefter inflyttning i lägenheten, ja vila upp mig kan jag nog behöva, låter det som, eller vad tror ni?

P.S. Plocka jordgubbar tänker jag minsann inte alls göra i sommar, så de så!!!D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0