Sol

Idag har vi sett solen i Kristianstad för första gången på hur länge som helst! Det var jätteskönt, vi har varit ute på Vendes och Max har fått springa lös. Det gick jättebra och nu ligger han och sover som en stock!

Trodde jag, men nu sprang det ut 3 vilda ungar på innergården som leker krig så Max tyckte inte alls att det var roligt. De låtsas pricka mig också så fort de ser mig i förnstret. Ja ja som tur är så slipper de i alla fall få veta vad riktigt krig innerbär, hoppas jag.

Jag har fått i uppgift att göra ett uppvärmningspass till musik. Har hittat låtar och kommit på rörelserna ungefär men pallar inte räkna takter och fixa exakt hur det ska se ut. Men men jag har tränat några gånger i alla fall och när Fredrik kommer hem ska han få öva med mig hihi.

Ikväll blir det tacos och  vi ska se en film som heter Kenny "The shit has hit the fan" får se hur det blir med det. På omslaget är en tjock gubbe, massor med toarullar och en ros....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0