Plugg och huvudvärk

Jag borde plugga nu men har fruktansvärt ont i huvudet. Danspasset blev inte heller av eftersom jag slog i hälen så att jag är helt blå nu. Trist, trist...

Allt är bra annars med både mig och Max och Fredrik. Jag var och tittade på Carolins konsert igår i kyrkan. Det var jätemysigt, det var duktiga tjejer som sjöng vill jag lova. Mysigt att gå och lyssna så någon kväll ibland, känna att man kan slappna av ett tag liksom.

Vi har blivit indelade i grupper nu inför skidresan. Jag anslöt mig till de som bara hade åkt lite. Vi ska tydligen göra uppvärmningspass före åkningen ett par dagar. Vi fick också reda på att vi ska åka en hel del längdåkning vilket känns ganska roligt faktiskt. Men jag lär ju få bra med motion den där veckan i alla fall vill jag lova. Får köra hårt på gymmet nu inför om jag ska kunna hänga med de andra hihi... nu är det roligt igen!

Bara tenta tenta tenta först, typ 200 latinska ord jag ska plugga in ikväll nej jag vet inte ur många det var men många var det i alla fall...*pust*


plugg

Kommentarer
Postat av: Carolin

Va kul att du tyckte om konserten! Du får gärna komma fler gånger:) Trist med hälen.. hoppas den blir bättre snart, om inget annat är den bra tills du ska ut i backen:D Kramar

2009-02-09 @ 18:08:59
URL: http://metrobloggen.se/dallo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0