Livrädd-...ning

Japp för att understryka dagens rubrik så ska vi ha livräddning på schemat idag, 2 timmar. Med tanke på hur ganska dåligt det gick för mig på gymnasiet så känns detta väl sådär måste jag säga. Jag är varken snabb eller stark i vatten så det blir väl en utmaning, på gymnasiet var man ju bland de bästa medan man nu är bland de sämsta. Men det är ju inte en tävling i och för sig.

Just nu ligger jag och Max här och har det msigt, han tyckte inte alls det var kul att komma in efter regnpromenaden. Han fick krypa in under en tjock filt för hela han skakade stackarn*. Jag har ont i huvudet och ä inte alls sugen på att livrädda en 70 kilo tung docka som inte ens behöver räddas... nej fy. Nu ska nu höra det värsta av sllt, vi ska kunna dyka från 3 meter ner i vattnet för att bli godkända, med trampolin dessutom. Nej jag börjar strakt fundera på om detta verkligen är rätt utbildning för mig...

Kommentarer
Postat av: Carola

Hej Mimmi! Du kommer att fixa det jättebra! Tror det kommer vara en annan "känsla" efteråt! Tror du är helt rätt utbildning! men självklart kan känslan gå upp och ner..Tålamod tjejen! du är stark och positiv.! Lycka till! BAMSEKRAMAR Calla

2009-02-05 @ 12:41:15
Postat av: Maria

Tror nog att livräddningen gick galant! om du är tveksam är det OK att byta inriktning, du är nog inte den första i så fall. Kämpa på. Kram "svärmor"

2009-02-05 @ 18:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0