Lite konstigt

Hej!
De förra inlägget kom inte in av någon konstig anledning.

Ikväll var jag coh gubben på bio istället för att gå på klassfesten. Känner man sig inte välkommen så kan man lika väl strunta i det, så resonerade i alla fall jag och Lisa i eftermiddags. Bättre att ha trevligt med det som gillar en istället för att försöka bli poppis bland de som måste höras och synas hela  tiden för att få bekräftelse.

Ska bli så roligt med skidresan, kanske kan vi få lite bättre sammanhållning då och om inte annat så blir det säkert en härlig upplevelse. Det är alltid skoj att åka iväg på en resa :) Bussresan upp känns lite sådär måste jag säga men det får gå hur som helst.

Lägenhetens inflyttningsdatum blir den 1 april och då mina vänner blir det strax inflyttningsfest :)

Men nu.... god natt

Kommentarer
Postat av: Rinkaby

Du glömde sätta ut någon tid för festen, är det både för gamla o unga. Skit samma vi kommer i alla fall.Hälsningar från Rinkaby. Ps. blir de bara fika eller?

2009-02-26 @ 09:47:56
Postat av: Carolin

Skidresan kommer säkert bli toppen;) Som du säger, det kan vara skönt o bara få komma iväg oavsett om sammanhållningen blir bättre eller inte! Jag kommer också på inflyttningsfesten, här var det visst självinbjudning hihi:D

2009-02-26 @ 12:42:45
URL: http://metrobloggen.se/dallo
Postat av: Josse^^

Hej du=) Nya klassen inget bra? Saknar dig i min klass iaf.. var mycket roligare innan.. alla är så tröga! Ny lägenhet alltså? glöm inte josefine som vill gå på inflyttningsfest hihi^^

2009-02-26 @ 14:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0