Ang föregående inlägg

Ville kolla vilka som brukar vara inne oc läsa, se så att jag inte tråkar ut er bara :P Tack för att ni kikar in ibland så blir jag mer motiverad att skriva!
Idag har vi kollat på en kanonfin lägenhet i stan, tyvärr 3 före som måste tacka nej så oddsen är inte riktigt på vår sida men lova nu att hålla tummarna för den hade varit helt perfekt för oss!

Imorgon är det pluggdag hela dagen förutom fika med Sara, de ska bli sp himla mysigt... tjejkompisar är det bästa som finns!

Ju just det innan jag glömmer det, jag fick VG på det stora arbetet vetenskaplig rapport också, *fniss*



Kommentarer
Postat av: Ankmamman

Jättegrattis Hurra, hurra, hurra från mamma. Du sköter dig fantastiskt bra tycker jag. Ha en underbar kväll mina sköna höna. Puss!

2009-02-12 @ 18:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0