pepparkakor oj oj

ja nu satt jag här vid datorn efter en mycket rolig eftermiddag i idrottshallen. Eftersom jag var så upptagen av datorn märkte jag knappt hur vänsterhanden började fungera som en lyftkran och langa in pepparkakor i munnen på mig. En, två, tre, fyra och sen tappade jag  räkningen. När jag kände att det började bli fullt i magen fick jag lite skuldkänslor och började äta halvor istället... aj aj aj säger jag bara. Och när det dessutom visade sig på cykelergometertestet idag att jag var en medelmåtta på syreupptagning så börjar jag nu sakta men säkert inse att nyårslöftet får bli förbättrad konditon... eller vad säger ni?


Om ni undrar varför jag skriver så sällan nu så beror det på att jag har tenta nästa fredag, vfu rapport på torsdag + dansexamination och vetenskaplig rapport att fixa efter jul. Så tiden vid datorn känns det inte alltid så inspirerande att lägga på bloggande men för er mina trogna läsare så ska jag ju självklart försöka bättra mig.



Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Har full förståelse att du inte hinner blogga men för oss läsare är det kul när det väl kommmer ett litet inlägg. Peppakakor är det lätt att det blir för många av. Kram Mamma Mia

2009-12-09 @ 17:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0