Hopplöst?

Sitter här med alla papper till tentan nu. Med idag har jag 3 dagar kvar att plugga in allt och det känns näst intill ömöjligt.
Visserligen lärde jag mig en hel del idag på genomgången men räcker det för att klara tentan? Så fort jag anstränger mig får jag ont i hundudet igen. Har sovit en och en halv timme nu i eftermiddag, huvudvärken försvann men jag mår ändå långt ifrån bra. Hostar och nyser och är täppt i hela huvudet. Varför ska jag alltid bli krasslig innan tenta???

Just nu känns det lååångt borta att jag skulle klara den men oavsett så längtar jag till julen nu. Jag ska ta tag i mig själv, göra allt jag kan för att klara tentan och sen njuta av en riktigt mysig julledighet.

:)

Och du som just har läst detta, skriv en peppande kommentar...


tack!

Kommentarer
Postat av: Krokeksborna

Tänk så här: Det jag gör nu slipper jag göra sedan, och vad är det egentligen jag hade tänkt att göra? TV?: bara serier och annat trams :); Städa: Varför då, då? här är ju inte alls smutsigt, Tvätta?: asch jag kan ha tröjan en dag till o.s.v. Så: LÄS! och fixa tentan så kan du som du säger NJUUUTA hela långa helgen!och slipper läsa en gång till till den.

2009-12-15 @ 17:11:53
Postat av: Mamma Mia

Du klarar det. Lite panik är bra för att få upp adrenalinhalten i kroppen. Lägg upp det i småpass, två timmar plugg - en halvtimme belöning. Kram och lycka till. Mamma Mia

2009-12-15 @ 22:00:04
Postat av: Stenalyckan

Du är kommen en bit uppför berget bit ihop de kan bara bli bättre

2009-12-15 @ 22:20:09
Postat av: Anonym

Du fixar det gumman!

Jag har inte heller hunnit läsa så mkt, mne jag tyckte det gav mkt o sitta o plugga idag. Sen att man inte har lika mkt diciplin till att sitta på kvällen, är skit... Men vi fixar det!! Något annat finns inte...

Stor peppkram!!

2009-12-15 @ 22:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0