Hemmaplugg

Japp en fullspäckad dag idag med tvätt som startade kl 7 med tvätt. Ska snart ner och plocka upp det igen. Senare ska jag ta tag i VFU dokumentet och sen också reportaget om julskytte.

Magen känns fortfarande lite sådär och jag får inte lyfta tunga saker förräns till helgen om det känns okej. Nu får jag ont om jag måste lyfta något. På fredag har vi jojotest i skolan, något som känns väldigt dumt att genomföra men kommer man dit så måste man. Så ska man tvingas skolka då för att man inet kan vara med?

Tandläkardags på torsdag, det värsta jag vet på hela året. Har så liten mun så de är skitjobbigt att göra röntgen. Synd att de inte har köpt in dne nya maskinen som är mindre, det fanns hos min gamla tandläkare i Halmstad...
När man dessutom vet att det är ett hål på G känns livet extra tungt.... :(


Vi pyntade äntligen igår kväll så nu är vi redo för jul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0