Framme

Gissa vad...


Jag vaknade i morse med feber, ont i halsen och en riktigt dunderförkylning. Snacka om oflyt, exakt lika ialla som förra gången vi skulle hit. Men men nu har jag bäddat ner mig på hotellrummet och strax ska vi ner på stan och hitta något att äta till lunch. Än så länge har det inte hänt något oväntat. Ikväll ska vi till ett jättestort köpcentrum, liknande väla, där ska jag shoppa shoppa massor med julklappar. Sen ikväll ska vi bara ligga och ha det bra på rummet, se idol och bara slappa. Just nu har jag ingen feber och mår bättre men lååångt ifrån bra så det blir till att ta det väldigt lugnt idag.

Imorgon blir det  relaxavdelningen på gustavsvik.... :D

Hoppas ni är avundsjuka nu ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Jaaaa jag är jätteavundsjuk! Krya på dig oxå

Mamma Mia

2009-12-11 @ 16:29:50
Postat av: Stenalyckan

Ser riktigt inbjudande och härligt ut

mys och njut

2009-12-11 @ 23:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0