En dag i pluggets tecken

Ja fy, har snart vuxit fast här i soffan, har testat alla möjliga former av pluggteknik och det har faktiskt gått över förväntan. Har sett filmer om hjärtat och lungorna på nätet, skrivit stora lappar med de viktigaste sakerna, läst om träningsupplägg för allt ifrån överviktiga till elitfotbollsspelare och pratat in ppt på mp3n så jag kunnat lyssna när jag varit för trött för att läsa eller om jag har behövt gå ut me lille Max. Har varit så mysigt att vara hemma med honom bara vi två idag.
Tack så mycket för alla varma, uppiggande kommentarer förresten, de gav mig massor av ny energi!

Snart kommer Fredrik hem så blir det några timmars plugg till och sen ska jag försöka släpa mig till Maxi så vi kan handla julmat...
allting blir så fruktansvärt mycket jobbigare när man inte mår bra.

Funderade länge och väl på om jag skulle ta bilen och köpa hämtmat men gjorde i till slut makaronigratäng av de överblivna makaronerna från gårdagens middag, vilket smakade helt okej.  I vilket fall som så blev plånboken glad (man är ju student).

Fick mitt nya objektiv till systemkameran igår, det är ju lätt bästa julklappen (hittils i alla fall) det var riktigt bra dessutom, så nu kan jag fota ännu mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0