Dags igen

för terminens sista tenta, klarar jag den så är jag i stort sätt helt klar med idrottstermin 2. Hade varait så underbart skönt MEN så är det ju så som ni alla har läst att jag har varit sjuk senaste veckan och inte pluggat i närheten av så mycket som jag brukar. Trots allt får man ju göra det bästa av situationen så jag har peppat mig sjäv att jag visst kan jättemycket. Men om jag säger såhär, jag kan egentligen inte något, bara litegrann om allt :)

Dagen började med att Fredriks klocka ringde 05:15, 05:20, 05:25, 05:30, 05:35, 05:40..... sen fick jag bokstavligen skaka om honom och halvt knuffa honom ut ur sängen för att han inte skulle missa tåget. Kvart över sex vaknade jag och vi hjälptes åt att tömma kyl och frys eftersom kylen gick sönder igår, ja som tur var är det ju kallt ute så vi har hela balkongen full av mat, men ändå!


Nu ska jag göra tenta..... :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0