Tillbaka i Kristianstad

ja då var det dags att ta tillbaka vardagen. Sommaren börjar gå mot sitt slut och skolornas portar öppnar sig sakta men säkert. På måndag får vi lägenheten tillbaka så helgen tillbringar vi i Rinkaby med fredriks farmor och farfar. Perfekt att bli uppassa nu de sista 3 semesterdagarna.
Blir nog lite knepigt nu till att börja med i lägenheten nu har vi ju sluppit handla i nära 3 månader å fått middagarna serverade. Enda utgifterna har ju varit en tusenlapp var i hyra i Kristianstad. Men men det ska nog gå bra vi har ju vårt stora studiebidrag/lån från CSN så vi klarar oss alltid :)

Idag ska jag ut på banan och skjuta 300m. Ska bli skoj, jag har knappt tränat något i sommar och så är det JSM om 2 veckor. Mitt sista dessutom så jag ska ju satsa på att vinna allt!

Carolin är i Thailand med en kompis och visst är vi lite oroliga, men det är två ordentliga tjejer tjej så det fixar de.

(Bilder från Turkiet kommer inom kort men dessvärre försvann kameran i flytten så det kan nog ta någon vecka till är jag rädd)



Kommentarer
Postat av: Ingrid I Rinkaby

du skriver inget om att ni saknat lille max

2009-08-30 @ 07:34:25
URL: http://mimmi steen
Postat av: Dallo

Det kanns skont att höra att ni faktiskt oroar er lite grann! Men som du skriver, vi ar oredentliga och tanker oss for! Nu ar det tillbaka till allvaret som galler för er, men det kommer nog ga bra! Massor av varma thailandskramar

2009-09-01 @ 16:36:08
URL: http://metrobloggen.se/dallo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0