Till Morfar - "Jag saknar dig varje dag"

Du kommer till mig i drömmarnas land

Vi pratar och skrattar, jag får hålla din hand.

Jag berättar att du betyder så mycket för mig

att jag inte klarar mig utan dig.

Men när morgonen kommer och solen mot mig ler

inser jag sakta att vi ses aldrig mer.


Ibland har jag dåliga dagar ibland är det bättre, ibland till och med väldigt bra. Alla säger att man går vidare, jag vet ju att det är så men fortfarande vill jag inte förstå att den som var mitt starkaste berg mot stormen är borta för evigt. 

Kommentarer
Postat av: Maria

Å vad du skriver fina dikter. Bra att få ut vad man känner men glöm inte glädjas åt det du har också, vi är många nära som bryr oss.

Kramar från mamma Mia

2009-08-26 @ 06:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0