Vissa dagar är bara kass

Idag är en sån dag då jag inte vill finnas, drömde hela natten om morfar. När jag vaknade på morgonen såg jag sanningen i vitögat. Fixade inte att hålla lektion idag, ville bara gråta, ville bara hem och lägga mig under täcket och hoppas att nästa dag blir bättre.

Vissa dagar är bara kass helt enkelt, men man måste nog få vara ledsen för att komma vidare. Det verkar i alla fall vara så...

Imorgon ska jag dessutom examineras i idrott temin 1/praktik. Kursansvarig kommer ut och bedomer mig främst i mitt ledarskap. Det känns trots allt okej. Min handledare är helt underbar och peppar mig så jag hoppas att jag fixar det...

Ja det var en del av kaoset i huvudet just nu. Solen väntar på mig därute så nu hinner jag inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0