Mot ljusare tider

Ja nu har jag börjat min praktik. Svårt så här i början med att få allt att funka. Det är tusen saker att tänka på samtidigt som man ska hålla ordning på de små busarna. Men roligt är det i allafall. Hoppas att morgondagen känns lite bättre.

Har ätit himla god mat ikväll ska ni veta och Max har äntligen kommit hem. Som vi har saknat honom!

Fick jobbet på Pilkington ändå så nu är sommaren också rädddad! Det är nästan så att man börjar fundera på om morfar hjälper oss lite nu i livet , man vet ju aldrig ;) Jag saknar honom så fruktansvärt mycket, tänker på honom jättemycket, vill ringa men det går inte. Vill skoja, busa och skratta med honom, min världens bästa tokmorfar... men det går inte, det går aldrig någonsin mer för han finns inte mer... Säg mig hur man står ut med denna tanke???

Ush nu blev det ännu en ledsen kväll...

Kommentarer
Postat av: Carolin

Klart att det är tufft nu! Konstigt vore det väl om du inte saknade din morfar, det måste man få göra:) Ni får ta saker i er egen takt och göra vad ni orkar, men man brukar ju säga att det känns ifl lite bättre efter begravningen. Vi här och stöttar och hjälper till:) Lycka till på praktiken, det blir säkert superroligt:) Kramar

2009-04-22 @ 14:15:41
URL: http://metrobloggen.se/dallo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0