Livet är upp och ner

Ja, nu är det tufft.
Morfar gick bort för en och en halv vecka sedan. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta det. Allt känns bara skit. Brukade alltid ringa till honom när jag behvde min stöttepelare i livet men nu när jag lutar mig bakåt så faller jag bara längre och längre. Det gör ju inte saken bättre att någon runtomkring mig gjorde mig illa i helgen, något som jag hade behövt morfar för att kunna bearbeta.



Utan mina vänner och familjen Fredrik och Max så hade jag aldrig fixat detta. Önskar det var sommarr nu, saknar allt hemma. Men samtidigt trivs jag här med nya lägenheten. 2 månader till, full fart mot sommaren.



 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej gumman!

Hemskt tråkigt att höra om din morfar.

Ville bara säg att jag finns här för dig om du behöver det!

Kramar

2009-04-14 @ 22:58:26
Postat av: Maria

Å vilken fin bild på er tre du lagt ut. Ja ibland är livet tungt men efter ett tag vänder det ska du se. Du är jätteduktig som kämpar på och snart är det i alla fall paus i skolan. Kram Maria

2009-04-16 @ 08:10:39
Postat av: Carola

Jättefin bild på dig och din morfar tillsammans! Guld värt!Han ser så go och ödmjuk ut. Hoppas det blev vackert i fredgs, trots att det var svårt..Tänker på er!Kram Carola

2009-04-19 @ 12:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0