Halmstad

Ja denna helgen har jag varit hemma igen. Träffat mina underbara vänner och blivit full av ny energi... nästan, bara det att jag vaknade idag med 38 graders feber och en förkylning som heter duga.

Idag har jag ätit en stor glass i solen och när man är hemma blir man ju alltid så ompysslad så det är inte så hemskt att vara sjuk trots allt. Bara det att jag verkligen inte har tid att vara sjuk nu, mitt i praktiken och allt. Men jag hoppas på nya friska tag på tisdag så blir det sängen hela dagen imorgon.

Längtar så till sommaren!

Kommentarer
Postat av: Maria

Krya på dig så ses vi snart här nere i Skåneland igen. Sommaren närmar sig snabbare än vi anar! Kram Maria

2009-04-27 @ 10:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0