En vacker, minnesvärd helg

Ja, begravningen är över. Det var väldigt vackert men sorgligt att ta ett sista farväl. Tjeje som sjöng solo sjöng så vackert att jag blev ännu mer ledsen. Det snyftades i hela kyrkan när hon staratde upp med Jag ahr hört om en stad ovan molnen...

Imorgon startar min praktik och jag är måttligt nervös kan jag lova. Cykeln är fixad, kläderna faramtagna och matlådan står färdig i kylen. Så REDO är jag i alla fall!

Vi hann även med ett besök på IKEA i helgen där vi införskaffade en sängstomme som  redan är färdigmonterad. En pizza senare sitter vi nu här och jäser med vårt plugg. Jag är precis färdig nu, börjar redan klockan 8 imorgon så sängen ligger ganska nära till hands nu när ögonlocken börjar bli tunga, så tunga...

Hoppas jag och Mamma-Mia hinner titta på lite tyger i veckan eller kanske nästa helg om det inte blir Halmstad då, vilket det förmodligen lutar åt eftersom gevären inte fick plats i bilen och Pappa och Fredrik packade in fel bord... jaaa dessa karar alltså hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0