29/4

Solen har varit framme hela dagen och det har varit så otroligt skönt. Jag är visserligen helt slut i huvudet och förkylningen säger sitt efter bara några få vakna timmar men visst är dte härligt med sommarvärmen?!

Jag har ett annat problem som jag skulle behöva hjälp med, det är så att jag kan inte sova på nätterna. Vet inte om det är väderomställningen eller vad det är men jag kan bara inte sova hela natten utan att vakan 10 gånger och vända och vrida på mig. Har ni några tips?

Imorgon bär det av ännu en gång till Halmstad. Denna gången är det ju valborg så vännerna och jag ska ut på kvällen och ha det trevligt tillsammans. Det är alltid lika roligt när vi träffas många på en gång. Annars blir det lite målning av sommarstugan och annat pyssel i helgen och plugg hade ju inte varit helt fel heller nej...

Bjuder mina trevliga läsare på en kärleksbild idag :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin bild. Sömnsvårigheterna kan nog bero på att det varit lite mycket på sista tiden. När ni bott in er och kommit till ro blir det nog bättre. Kram Maria

2009-04-30 @ 10:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0