Idol och trasig tandställning

Så var det dags igen, när jag satt vid tv:n och underbara Kevin nyss hade framfört sitt bidrag så släppte den (tandställningen som sitter på baksidan av mina tänder). Som vanligt en fredagskväll så att man inte kan gå till tandläkaren på 3 dagar.
Men men så är livet.
Imorgon blir det Väla och lite extra mys för mig och gubben.
Undrar hur jag ska göra för att få läsare på den här bloggen, känns lite tråkigt att skriva bara för mig själv ju.

Har börjat fundera lite på årets jul. Det pyntas precis överallt, mysigt men ändå lite press på perfekta julklappar.
Der var lättare 2006 när vi struntade i julen och åkte till thailand. Tyvärr har jag inte tillräckligt med pengar för att göra samma i år även om det är väldigt lockande.
Fredriks Farmor och Farfar har bestämt sig för att inte ge eller få julklappar i år. Lite synd för vi vill ju ge något som tack för all hjälp med max å middagar och allt. Men det får bli några extra kramar istället.
Vad tycker du ska bli årets julklapp?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0