VG!

Hej!
Nu är jag lite piggare för nu fick jag resultaten på senaste tentan, 11 av 12p och VG!
Jätteglad!



Och så kommer de dåliga nyheterna. Fredrik är också sjuk, fick åka hem från jobbet en timme tidgare idag. Därmed blev nyårsfirandet med parmiddag definitivt inställd och vi får ligga hemma och nysa på varandra istället. Det enda positiva med detta skulle väl vara att vi slipper städa imorgon då :P  Bäst att jag kryper ner i sängen nu och låtsas sova för annars lär han väl bita mig i kinden som tack för att jag smittade honom. Imorgon ska vi släpa oss till tåget och försöka kurrera oss å gott dte går i Halmstad nu fram till SWE cup. Oddsen för den tävlingen i år är ju inte så stora men jag hoppas kunna träna lite någon dag innan.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Rinkaby

GRATTIS MIMMI! DE GJORDE DU BRA.

Men de va inte bra med Fredrik, ja de går inte att undvika.Undrar själv hur länge vi ska klara oss.Nu får ni inte smitta ner lille Max??? Men ni måste krama han,kan se framför mej hur han kommer att vifta på svansen å hoppa av glädje.Nu får vi hoppas på det nya året blir bra för er ,så ni kan hugga i med nya friska tag utan förkylningar.inte lätt att vara snorungar på tåget, hoppas ni orkar.

Krya på er

bamsekramar från oss

2008-12-30 @ 22:05:53
Postat av: Anonym

Usch usch usch säger jag!! Era stackare som är sjuka båda två.. Vi får hoppas att ni snart är på benen igen:) Grattis till tentan i alla fall! Mycket bra jobbat!! Kramar

2008-12-31 @ 00:13:02
Postat av: Maria

Krya på er och försök samla krafter så det nya året får en bra start! Kram Maria

2008-12-31 @ 14:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0