Tenta



Tentadags imorgon och så här bra pluggar jag



Inte det minsta iordning, känner mig allmänt sjuk.
Fredrik springer runt i hela lägenheten och kommer förmodligen att missa tåget.
Jag fick hjälpa honom som vanligt eftersom hans mail alltid är viktigsat :P
Men han hann faktiskt till slut så det var ju en himla tur!
Har skrivit av allt som jag måste kunna tills imorgon i alla fall så jag ska hem snart och skriva ut.
Sen blir det bara till att läsa, läsa och läsa.
Denna dagen känns inte alls bra... ush och fy
Blir ett kort, olustigt inlägg med bara massa snurrande tentatankar.

Kommentarer
Postat av: rinkaby

Det kommer att gå bra på tentan, du har ju din lille maskot Max. Han för tur med sej, om annat så går det fler tåg, ha de gött.

kramar på dej.

2008-12-04 @ 14:31:18
Postat av: Carola

Hej Mimmi!



Lycka till med tentan!Kämpa på! Du är jätteduktig! Ge inte upp..STOR KRAM Carola

2008-12-04 @ 15:51:51
Postat av: rinkaby

LYCKA TILL FÖR DAGEN,

MED LITE IS I MAGEN.

KRAMAR

2008-12-05 @ 07:08:42
Postat av: Mimmi

Tack så mycket för allt stöd! Det hjälpte!

2008-12-05 @ 12:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0