Stockholm

Nu är vi framme i storstaden.
Tyvärr kan jag inte lägga in några bilder eftersom vi glömde kameran hemma men vi uppdaterar med dessa senare.
Vi startade kl 9 från Halmstad och med fantastiska  endast 10 min försening á la SJ så är vi nu framme på hotel Sergel plaza.
Snart ska vi ut på drottningdatan för att fortsätta mot sergels torg där det var en stor marknad ikväll.
Senare blir det mongoolian berbeque på en restaurang som vi redan har tittat ut.
Vi hann med drygt en och en halv timme i Göteborg på vägen upp.
Där gjorde vi ett storköp med mössa och vantar för varmt var här inte vill jag lova!
Tyvärr har jag redan hunnit tappa min mössa en gång... men hittade den igen efter ett tag haha.
Vidare info kommer.



Så här fint rum fick vi!


Kommentarer
Postat av: Pappa Micke

Så härligt! Ha det nu såååå mysigt i stora staden!

Är allt lite avundsjuk på Er. Håll nu reda på mössan så blir säkert allt bra! Måste tacka för julklapparna, jätte fina! Ha det så bra nu och var försiktiga.

2008-12-26 @ 18:02:40
Postat av: Rinkaby

Det ser ju riktigt mysigt ut. ha de nu så kul, ta väl hand om er.Detta behöver ni för att ladda batterierna för vårterminen.När det känns motigt har ni denna karamellen att suga på.SÅ NJUT Å HA DE BRA.

bamsekramar från oss som tänker på er.

PS hoppas lille MAX mår bra.

2008-12-26 @ 18:07:26
Postat av: Carolin

Åhhh! Det låter underbart mysigt:) Hoppas maten var god och att marknaden hade några fynd! En helg i storstan med uppassning och god mat är ni verkligen värda! Jag ser fram emot fler inlägg under resans gång:)

2008-12-26 @ 18:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0