Sol och värme!

När alla andra tänker på julafton, lucia och nyår så tänker jag på sol och bad.
Jag tycker att det är så rysligt kall och mörkt på vintern. Inte är det någon riktig vinter ens utan bara regn och blåst
och kallt.
Då trivs jag allra bäst i soffan , under en filt med Max på ena sidan
och Fredrik på andra. Så drömmer vi oss bort till förra årets solsemester.
Nästa år fyller ju någon gammal = 20 år! Ska jag behöva bli vuxen nu, nej fy inte var tonåring längre,
jag som nyss fyllde 13!
Nej nu till saken, jag fyller ju alltså 20 och då hoppas jag att vi någon gång
på sommaren, hösten eller vintern kan boka in en resa till värmen.
Antingen med mamma och pappa eller med Fredrik.
Hihi *den som spar hon har*
Under tiden kan ni få följa med och drömma er bort ett tag, till paradiset...





Drömma går ju ....

NU tillbaka till verkligheten och fika med Sara.
Sen ska vi till Lund, jag ska till sjukgymnasten och hon skulle nog hälsa på en kompis.


Kommentarer
Postat av: Carola

Ååå vilka mysiga bilder! Jätteroligt få se! Så bruna och vilka jättemysiga bilder! Ja, vi kom hem den 4:e förra året på min födelsedag. 5 dagar innan så red vi också elefant. Mamma&Pappa också! hi hi häftig upplevelse! Det var en bra tid att resa på, komma hem innan julen. Att 1 år kan gå såååå FORT!!?!?! Har du varit i Lund idag? du sa inget i helgen om det. Du får höra av dig så jag vet! kanske vi kan ta en fika om det blir fler gånger. Chansa och skicka ett sms eller ring mig. STOR KRAM Carola

2008-12-09 @ 18:35:49
Postat av: Simon B

2:a bilden, och bakgrunden till bloggen är från Similan Islands, inte sant?

-Simon

2008-12-10 @ 07:57:32
URL: http://www.doubleint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0