Mys



Mitt allt <3 Nu har Max kommit hem från Rinkaby och vi har legat i soffan och myst hela kvällen.
(Har fått min yrsel tillbaka också, jobbigt hela världen gungar så fort man ligger ner och vrider på huvudet.
Borde kanske kolla upp det snart...) Pappa-Micke verkar ha repat sig bra och Carolin har återvänt från Stockholm.
 Allt är nästan precis som vanligt... men bara nästan. Något stort tungt pirrar, gnaver och sticks i magen... "en tafatt beskrivnig av tentakänslan". Jag känner att jag har pluggat alldeles för lite men ska läsa ännu lite mer ikväll.
Imorgon ska jag i alla fall få röra på mig lite igen på Friskis och kanske följer Carolin också med. Alltid skoj med lite tjejsnack ;)

Julmarknaden på Liseberg tänkte vi åka och titta på på lördag. Just nu ser det ut att bli Jag och Fredrik, Carolin och Oliver. Det brukar vara väldigt fint och mysigt nu när julen närmar sig, så har ni inte varit där så kan jag varmt rekommendera det.
Längtar till söndag också, det brukar alltid vara så mysigt hos Carola.
Ja, detta blev ett väldigt mysigt inlägg :)


Jul på Liseberg!

Kommentarer
Postat av: Carola

Heeeeej Mimmi! Vad ROLIGT att du har blogg! Jätteskoj! (",) så kul med lite bilder också! jag tycker den är fin hemsidan.Skoj få följa dig och dina två män lite i vardagen hi hi ler Här har det snöat idag! 2 omgångar först i förmiddags och sedan i eftermiddags. Myyyysigt! om det bara hade blivig liggandes på marken...men icke. Hälsa dina mysgubbar så ses vi på söndag runt 16-tiden.KRAM KRAM Carola

2008-12-03 @ 16:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0