Klippt och (nästan)klart

Ja nu sitter jag här i soffan, Max är nyklippt och Fredrik håller på att bli klippt.
Imorgon blir det lite julbak och kväll ska vi få upp granen här hemma :)

Snart ska vi upp till Stockholm också, jag längtar såååå!!!!

Max han har träffat en ny liten kompis nu. Jonathan har skaffat en liten dansk/svensk gårdshund.
Hon är 16 veckor å så himla söt. Smulan heter hon hihi.
Så nu ligger han här och sover i mitt knä och är helt slut.


Mys mys mys.... julen är väl härlig!
Köade 2,5 timmar för att köpa presenten till Carola och Niklas så nu får vi hoppas att det blir lyckat.
Synd att vi inte hinner träffa dem men det får bli en annan dag istället :)
Till Carolin köpte jag 2 gånger haha glömde att jag redan köpt.
Becca har fått något helt perfekt, pappa och Fredrik blir nog gladast av alla.
Ja, denna julen har varit väldigt genomtänkt. Hoppas ni blir glada allihop.
Men jag vill att ni bär med er en tanke med årets julklappar.

Julklappar får ni för att jag tycker om er alla så himla mycket!
Tack för att ni förgyller livet.
Ta hand om er och varandra!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Rinkaby

DOD JUL TILL ER ALLA vi önskar ni får en trevlig jul tillsammans alliho, även så lille Max, ha koll på han för annars äter han upp glittret i granen.

JULEKRAMAR TILL ER ALLA FRÅN OSS I RINKABY:

2008-12-24 @ 13:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0