Halmstad!

Hemma bäst som man brukar säga, ja lite skönt är det faktiskt att få vara hemma några dagar och
liksom komma ifrån allt pluggstök. Visst jag är inte ledig men kan ändå rå om mig själv lite mer och
göra det som behövs i min egen takt. Ikväll ska jag ner på skyttet och träffa mina gamla skyttetjejer och killar :)
På fredag ska jag och min allra bästa vän Becca gå på lussevaka på Mårtenssons det ska bli så roligt!
Har saknat henne så mycket nu hemma i Kristianstad!



HIhi Jag å min Becca på balen i somras!

Max han är hemma med mig nu och han ligger tätt intill Teddie och myser.
Han har varit i Rinkaby i två dagar och blivit så ompysslad och bortskämd,
precis som det ska vara när man hälsar på farmor och farfar.


Så här roligt har Max och Ingrid i Rinkaby!

Nu blir det middag och sen ska jag bara slappa hela eftermiddagen,

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilkn fin blogg! Bättre sent än aldrig att börja läsa den. Ha det så kul på lussevakan men var försiktig med intag av drycker som påverkar för mycket. Kram Svärmor

2008-12-10 @ 13:20:33
Postat av: Carola

Åååååååååååååå vilken gullig bild!!!! hi hi ser såå härligt ut! Jag är 100 på att Max haft JÄTTEKUL i Rinkaby!fniss Han är så söt er lille valp gosehunden. Vacker bild på dig och din vän, ni är vackra prinsessor i mitt i en fin sommardag. Ha det gott upp i Halmstad och hälsa dina förälrar. Kram Carola

2008-12-10 @ 16:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0