Färdigt!



Yeeey!
Så var den tentan avklarad också (förhoppningsvis).
Satt och gäspade hela tiden, kunde inte sova i natt.
För varmt för kallt, för mitt emellan ja ni vet själva hur det känns.
Nu i ftermiddag ska jag göra lite roliga saker.Köpa julklappar och så tänkte jag.
Har hittat en rolig sak till Carola som jag redan har köpt.
Hon har ju redan nästan allt så det är svårt att köpa till henne men
hon är så glad och charmig och gulligså ja precis, jag hittade något som jag tror passar henne.
Eller okej då Fredrik fick vara medoch bestämma också. Det är ju trots allt hans faster :)
Har bokat stockholmsresan nu så det blir säkert av om vi fortsätter att vara friska och krya.
Vi ska nämligen på en romantisk weekend den 26-28 december och bo på fint hotell mitt i stockholm.
Hade tänkt shoppa lite, äta gott och ha det mysigt, rå om varandra nu efter allt stök och stress i skolan.
Så nu är frågan: Vem vill passa lille Max under den helgen?

Kanske blir det Halmstad och Liserberg nu i helgen.
I så fall ska jag krama massor på mina små älsklingar där hemma.
Javisst ja,  mamma och pappa också då förståss hihi



Min lilla Teddy som är så himla go!



Kommentarer
Postat av: Rinkaby

De måste kännas skönt när tentan nu är över. Vi är de första till kommentar på detta inlägg. å först till kvarn får först passa Max. ELLER HUR ???

HA DE NU SÅ BRA, Kramar på dej.

2008-12-05 @ 13:49:23
Postat av: Carolin

Det blir nog en hård fajt om var Max ska vara! Många som vill ha han hihi:D Men till Hammar är han alltid välkommen:)

2008-12-05 @ 21:23:55
Postat av: Grattis Rinkaby!

Ni vann helgen med Max den 26-28 december!

2008-12-06 @ 12:55:26
Postat av: Simon

Skulle sitta fint att ha alla tentor avklara de nu, men det blir till att slita hårt två veckor till.

Hoppas du har det bra Mimmi.



-Simon B

2008-12-07 @ 00:55:37
URL: http://www.doubleint.se
Postat av: Rinkaby

YES HÖGSTA VINSTEN TILL RINKABY

2008-12-07 @ 08:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0