Ensam hemma

Fy vad jag hatar att vara ensam hemma. Många pratar om hur skönt det är att vara ensam men nej fy jag tycker verkligen det är jättetråkigt. Speciellt när jag är så  fruktansvärt förkyld också. Ingen att prata med, ingen som gnäller över att jag är ivägen, ingen att kommentera tv programmen med, ingen att klia på magen. Nej jag är verkligen "lost "utan mina pojkar hemma. Sitter här å snörvlar och räknade just ut att Fredrik kommer hem om 7 timmar som jag ska fylla med.... vaddå? Haha nej okej så desperat är jag inte. Ska ta och skriva lite på min uppsats, kolla på Tv och äta upp min pizza som blev över från igår, sen lägga mig igen. Borde kanske försöka komma ut lite också och få frisk luft som Fredrik sa men pallar knappt gå till köket, nej det får bli imorgon.

Tips på ensam hemma grejer mottages tacksamt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske en bra film eller en bra bok:) Det får tiden att gå en liten stund i alla fall! Annars kan du ju alltid höra av dig till mig, för att umgås med dig är alltid kul o mysigt. Fast ja, det är ju ganska bra om vi är friska hihi:D Krya på dig kramar i massor<3

2008-12-31 @ 00:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0