Den första snön

-kom och gick...

Ja nu var den första snön borta igen. Jag som tyckte det var riktigt mysigt med lite ljusare vinterkvällar!
Började till och med hoppas på en vit ju. Har hört att snön ligger kvar i Kristianstad fortfarande så hoppet lever än...


En kille som tyckte att snön var väldigt väldigt rolig det var lille Max.

Denna helgen har varit helt fantastisk, mycket tack vare att jag och Becca verkligen har tagit oss tid till att vara med varandra och bara göra sådant som vi verkligen tycker är roligt!
Vi gick på Mårtenssons och dansade hela kvällen.
Träffade massor av gamla kompisar så det var en väldigt lyckad kväll!


Så här såg jag ut när sminkningen var klar.


Så nu tillbaka till allvaret. Jag har inte ens börjat på min uppgift i pedagogisk filosofi.
Har känt att jag behövde få vara lite ledig nu efter tentan.
Skriva brukar jag ju inte ha så svårt för men detta är så himla krångligt!
Lovar att börja ikväll så jag kommer igång lite i alla fall.


Jag saknar honom lite nu *fniss*

Imorgon kommer jag hem till Fredrik och vi ska fixa en gran och starta på allvar med julstöket. Nästan alla julklappar är inhandlade nu.
Fasar för fredagen den 19:e när tanden ska dras ut...
Så blev det med den goda julmaten ja...

Kommentarer
Postat av: Rinkaby

O,va ni är söta alla tre. Fast lille Max är nog den som tar priset. hoppas ni fått några mysiga dagar i Halmsta.Snart tar vardagen vid igen,å ni får plugga vidare.Trevlig resa tillbaka till krichansta.Ta väl hand om lillpojken.Kramar från Rinkaby

2008-12-14 @ 20:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0