Den hemska dagen...

har äntligen kommit.
Ja så var det dags att om exakt 3 timmar få den där tanden utdragen.
Känns sådär faktiskt. Speciellt med tanke på att jag inte ens vet OM de kommer att behöva dra ut den?!
Ja den som väntar på något gott väntar aldrig för länge *host host*

Pedagogisk grundsyn, sug på den va :P
Ja det är vad mitt otroligt roliga arbete handlar om i skolan. Vygitskij, Marx och alla de andra gamla filosofernas skrifter pryder mitt skrivbord nu.
Jag som önskade att det hade varit tomtar men, men.

Julen känns ju ganska föstörd med den där tanden mitt i allt. Chefen ringde mig för några dagar sedan och sa att om det skulle bli komplikationer så får jag räkna med att spedera X antal timmar på akuten mitt i julen eftersom någon jourtandläkare inte finns tillgänglig någon annan stans. Hon uttryckte sig exakt så här: Jag förstår inte *ursäkta mig* hur kan kan vara så jävla korkad att man lägger en tid för den här typen av operation den 19 december!
Ja that's it!



Hörs ikväll igen om jag överlever ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0