Borta bra men...

Hemma bäst... jag vet inte det jag, vet knappt vad som är hemma längre ju.
Ligger hemma hos Fredrik nu och snörvlar. Är jätteförkyld och har feber, tycker nästan lite synd om mig själv.
Det är nu man bara hade velat ligga hemma hos mamma och bli ompysslad. Men men välkommen till vuxenvärlden.
Vuxen... ja på tal om det. När är man vuxen? Känner mig inte vuxen men i mångas ögon betraktas jag som det. Man blir nog aldrig vuxen i vissas ögon. Farmor kommer nog alltid till exempel se pappa som att han är hennes lilla pojke hihi*.

Min lilla pojke Max saknar jag så himla mycket nu!!!!



Just det dagen igår blev jättemysig, vi gick på stureplan och kollade in alla dyra märkeskläder, köpte mig ett par hestra-handskar så kanske jag inte fryser för en gångs skull när jag ska på skidresa vecka 10. Fick ju lite julklappspengar som jag handlade för.

Nej nu är det dags att ta tag i skrivuppgiften igen. Ska bara vila ett tag först.

Är du vuxen?


Kommentarer
Postat av: Rinkaby

Välkomna tillbaka,hoppas ni fick några fina dagar i huvudstaden.Det är faktist trevligt att gå där å besöka lite av varje.Vilken fin bild av Max du lagt in Mimmi, den gör att man längtar sååååå mycke efter han.Kryp nu ner å kurera dej från förkylningen, hälsa gubben din å kramar på er.

2008-12-29 @ 15:41:33
Postat av: Maria

Krya på dig lilla Mimmi. Att känna sig mer eller mindre vuxen är sånt man nog alltid får dras med. För oss som arbetar med barn är det bara en fördel att inte bara vara "vuxen".

Kram Maria

2008-12-29 @ 17:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0